top of page

HolyWater анонсував благодійний продаж NFT-колекції арту про події в Україні





Український гейм-стартап HolyWater анонсував проєкт Save Ukraine. Компанія запустить продаж NFT-колекції витворів мистецтва про події в Україні, щоб зібрати $ 1 мільйон на потреби армії.


Понад 400 митців вже подали заявки на участь у проєкті. Серед них — Waone Interesni Kazki, Марія Шубіна, Антон Логов, Євген Самборський, Євген Лісняк, Roman Chizz, Настя Діденко.


Ініціативу публічно підтримали Дмитро Дубілет, Port Agency, IZOLYATSIA, Ugallery, Shcherbenko Art Centre, Spline.art, Museums of Ukraine.


Усі кошти, отримані від продажу NFT, будуть перераховані на офіційний криптогаманець України та криптогаманець фонду “Повернись живим” (по 50% на кожен).


Оскільки операції відбуватимуться за допомогою блокчейну, кожна людина зможе перевірити, коли, скільки й кому було переказано грошей.

Старт продажу робіт заплановано на 3 березня, але можливі відхилення з урахуванням нестабільності зв'язку. Роботи будуть опубліковані на сайті https://holywater.tech/save-ukraine проєкту. Вартість однієї становитиме 0,08 eth + gas, потім всі лоти будуть доступними на маркетплейсі Оpensea для вторинних продажів.




“Зважаючи на те, що у нас у команді багато крипто- та NFT-ентузіастів, ми вирішили організувати NFT-колекцію у колаборації з українськими художниками. На даний момент ми вже спілкуємося з відомими людьми у криптоком'юніті, які допоможуть нам із просуванням”, — каже Богдан Несвіт, засновник та СЕО стартапу Holy Water.


Також HolyWater закликають небайдужих художників долучатись до ініціативи.

Надсилати свої роботи про події в Україні можна на пошту contact@holywater.tech. Це можуть бути зображення або gif.


Також потрібно додати наступну інформацію:

– ваше коротке біо

– посилання на соцмережі

– портфоліо (якщо є).


За перебігом проєкту можна стежити у соцмережах компанії: https://www.instagram.com/holywaterua/ та https://twitter.com/HolyWaterUA.


Це не єдина допомога, яку пропонує наразі HolyWater. Евакуювавшись до Західної України, команда інвестувала більшість своїх ресурсів у рекламні кампанії в соціальних мережах, щоб розповісти російським громадянам про справжню ситуацію в Україні та фінансову допомогу війську. В перший день повномасштабної війни Росії проти України стартап перерахував 200 000 гривень.




Comments


bottom of page