top of page

COW-BOO-TIES: KACHOROVSKA ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВЕ СЛОВО В МОВІ ВЗУТТЯ


Відчуйте його в русі: КРОК. СТУК. ТАНЕЦЬ. ПОВТОР… COWBOOTIES


Коли ми розповідаємо, що пристрасно ставимось до взуття, ми не перебільшуємо. В першу чергу це стосується розробки нових колодок і моделей, що проходять десятки ітерацій створення, апробацій та тестування. 10 жовтня ми презентували нові моделі черевиків, ботильйонів та чоботів, що були створені на абсолютно новій й унікальній колодці.

Ми почали роботу над створенням cowbooties (так ми називаємо це взуття: бо воно поєднує в собі риси ковбойок та чоловічих туфель) понад рік тому. Щоб створити ідеально зручне взуття наша команда дизайнерів пʼять разів їздила в Італію, ми вісім разів вносили правки в саму колодку і створили більш як двадцять взірців кожної моделі, доки не отримали бажаного результату.


Форма cowbooties натхнена чоловічим взуттям для фламенко. Ми самі не розуміли цього, доки на фабриці колодок майстер не зауважив цей факт, намагаючись зрозуміти наш запит. Чоловіче взуття для фламенко має вигляд дуже закритих туфель або ж трохи вищих черевиків.


Особливістю наших cowbooties є те, що в них для зручності збільшено простір в пучках пальців — характерна риса чоловічого взуття, але збережено виразне й звабливе облягання стопи в підйомі, що притаманно для жіночих моделей. Ідея була в тому, аби адаптувати чоловічі риси взуття у жіночу пару, а також поєднати ковбойки зі скошеним підбором та настрій класичних чоловічих туфель/ботильйонів.


Всього в перший дроп взуття, створеному на цій колодці увійшло три моделі: Rosa (ботильйони), Rosalia (чоботи), Ricardo (черевики челсі). Всі вони отримали іспанські імена, щоб підсилити звʼязок з пристрасним іспанським танцем. Взуття буде виконане у трьох матеріалах: шкірі абразівато, чорній текстурованій шкірі та замші. Обличчям кампейну, який ми створили для цієї колекції взуття стала Олена Гаджилова, художниця постановниця та сет-дизайнерка, яка працювала над кліпами для Ленні Кравіца, Гаррі Стайлза та Доджи Кет у команді з Таню Муіньо








Comments


bottom of page